little yoojin's paintings (Part I)





3 comments:

  1. Yes! I love the soccer one. lol He scored.

    There all so Korean! lol

    ReplyDelete
  2. 지애6/24/2009

    아 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 두번째 그림 ㅋㅋㅋㅋㅋ 완전 웃겨 어떡해??? 저 앞에있는 여자분 머리 감으시는거지?? ㅋㅋㅋ 허리 완전 꺾이셨어!!!
    근데 어릴때부터 감각이 있엇네 ㅋㅋㅋㅋ

    ReplyDelete
  3. lol yes jesse, he scored!!


    and Jiae unni!!
    ahhhh i know... it's so funny- but i love it
    hahahaha thanks!!! :)

    ReplyDelete